AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 42 ks scannerů A3 pro Agenturu hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Brna
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 42 ks scannerů A3 pro Agenturu hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Brna
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00028682
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00028682
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
výjimka
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
03. 02. 2025 16:35
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 02. 2025 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Milan
Surname
Kováč
kovacm2@army.cz
Phone 1
+420 973229930
Phone 2
+420 725566294
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
- nákup 42 ks scannerů A3 dle požadovaných vlastností uvedených v Příloze č. 1 s názvem „Cenová nabídka 42 ks scannerů A3“, která je uveřejněna u zadávacího řízení v Národním elektronickém nástroji; (NEN); (viz kupní smlouva (dále jen „KS“) čl. II odst.2 “) - příloha č. 1 bude nedílnou součástí kupní smlouvy; (viz KS čl. II odst.2) - účastník zadávacího řízení (dodavatel) vyplní v cenové nabídce v souboru Microsoft Excel všechny buňky zeleně podbarvené. Do buňky T16 vloží webový link k nabízenému produktů. Obsah popisu ve webovém linku musí odpovídat zadavatelem požadovaným parametrům. - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena kupní smlouva na dodávku zboží; - účastník zadávacího řízení (dodavatel) uvede souhrnnou nabídkovou cenu za 42ks scannerů A3 v kupní smlouvě v Kč bez DPH a s DPH; (viz KS čl. III odst.1) - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks); - číslo smlouvy: 6440-Log3-2025-003; (viz KS název) - platnost smlouvy požadujeme od jejího oboustranného podpisu se lhůtou dodání nejdéle do 15 pracovních dnů od účinnosti smlouvy; (viz KS čl. XIII odst.5, čl. IV odst.2) - účinnost smlouvy bude od jejího uveřejnění v registru smluv; (viz KS čl. XIII. odst.5) - výběr dodavatele bude proveden pouze mezi zadavatelem vybranými dodavateli na základě průzkumu trhu;
Code from the NIPEZ code list
30216100-7
Name from the NIPEZ code list
Optická čtecí zařízení
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
30216100-7
Name from the CPV code list
Optická čtecí zařízení
SUBJECT-MATTER NAME
Optická čtecí zařízení
Text field for describing the place of performance
- sklad AHNM Brno, Svatoplukova 84, Brno – Židenice, PSČ 662 10; (viz KS čl. IV odst.1)
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 02. 2025 16:35 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |