AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 42 ks scannerů A3 pro Agenturu hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Brna

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 42 ks scannerů A3 pro Agenturu hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Brna

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00028682

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00028682

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

výjimka

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 02. 2025 16:35

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 02. 2025 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Milan

Surname

Kováč

EMAIL

kovacm2@army.cz

Phone 1

+420 973229930

Phone 2

+420 725566294

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

- nákup 42 ks scannerů A3 dle požadovaných vlastností uvedených v Příloze č. 1 s názvem „Cenová nabídka 42 ks scannerů A3“, která je uveřejněna u zadávacího řízení v Národním elektronickém nástroji; (NEN); (viz kupní smlouva (dále jen „KS“) čl. II odst.2 “) - příloha č. 1 bude nedílnou součástí kupní smlouvy; (viz KS čl. II odst.2) - účastník zadávacího řízení (dodavatel) vyplní v cenové nabídce v souboru Microsoft Excel všechny buňky zeleně podbarvené. Do buňky T16 vloží webový link k nabízenému produktů. Obsah popisu ve webovém linku musí odpovídat zadavatelem požadovaným parametrům. - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena kupní smlouva na dodávku zboží; - účastník zadávacího řízení (dodavatel) uvede souhrnnou nabídkovou cenu za 42ks scannerů A3 v kupní smlouvě v Kč bez DPH a s DPH; (viz KS čl. III odst.1) - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks); - číslo smlouvy: 6440-Log3-2025-003; (viz KS název) - platnost smlouvy požadujeme od jejího oboustranného podpisu se lhůtou dodání nejdéle do 15 pracovních dnů od účinnosti smlouvy; (viz KS čl. XIII odst.5, čl. IV odst.2) - účinnost smlouvy bude od jejího uveřejnění v registru smluv; (viz KS čl. XIII. odst.5) - výběr dodavatele bude proveden pouze mezi zadavatelem vybranými dodavateli na základě průzkumu trhu;

Code from the NIPEZ code list

30216100-7

Name from the NIPEZ code list

Optická čtecí zařízení

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

30216100-7

Name from the CPV code list

Optická čtecí zařízení

SUBJECT-MATTER NAME

Optická čtecí zařízení

Text field for describing the place of performance

- sklad AHNM Brno, Svatoplukova 84, Brno – Židenice, PSČ 662 10; (viz KS čl. IV odst.1)

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail03. 02. 2025 16:35Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele